فولادسازان جهان در حال غلبه بر ویروس جان سخت


به گزارش دنیای معدن، به نقل از فلزات آنلاین، تولید فولاد خام توسط ۶۴ کشور مختلف در ماه آگوست به میزان ۱۵۶.۲ میلیون تن بوده که در قیاس با آگوست سال قبل یعنی ۲۰۱۹ حدود ۰.۶ درصد رشد داشته است.

آسیا
چین در آگوست ۲۰۲۰ به میزان ۹۴.۸ میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که درقیاس با مدت مشابه سال قبل ۸.۴ درصد رشد داشته است. سایر کشور های آسیا از جمله هند با ۸.۵ میلیون تن و افت ۴.۴ درصدی، ژاپن با ۶.۴ میلیون تن و کاهش ۲۰.۶ درصدی، کره ی جنوبی با ۵.۸ میلیون تن و افت ۱.۸ درصدی می باشند.
اروپا
آلمان با تولید ۲.۸ میلیون تن فولاد خام در آگوست سال جاری افت در تولید به حد ۱۳.۴ درصدی به نسبت آگوست ۲۰۱۹ مواجه شده است. از جمله دیگر کشور های اروپایی ایتالیا با ۹۰۰ هزار تن و رشد ۹.۷ درصدی، فرانسه با ۷۰۰ هزار تن و افت چشمگیر ۳۱.۲ درصدی و اسپانیا با ۷۰۰ هزار تن و کاهش ۳۲.۵ درصدی می باشند.
آمریکا
ایالت متحد در مدت ذکر شده ۵.۶ میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که البته در قیاس با مدت مشابه سال قبل کاهش قابل توجه ۲۴.۴ درصدی را تجربه کرده است.
 برزیل هم با تولید ۲.۷ میلیون تن افتی ۶.۵ درصدی را به نسبت آگوست ۲۰۱۹ تجربه کرده است.
 
سی آی اس
تولیدات فولاد خام منطقه ی سی آی اس در آگوست سال ۲۰۲۰ به حد ۷.۹ میلیون تن بوده که که کاهشی ۶.۲ درصدی را تجربه کرده است. اوکراین هم ۱.۸ میلیون تن تولید داشته که افتی ۵.۷ درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل داشته است.
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۱۵