پیام نوروزی مجتبی ملایری – مدیر عامل شرکت یگانه اندیش صنعت


                                                   به نام خالق هستی

برآمد باد صبح و بوی نوروز                                            به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال                                همایون بادت این روز و همه روز

همکاران گرامی ;

نوورز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی گر حال و احوالی نو، بیدار کنندۀ دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایۀ کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرارسیدن سال نو اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر برتلاش خود بیفزاییم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر شرکت یگانه اندیش صنعت، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و بهبود فرآیند تأمین مواد اولیه صنایع فولاد  و آلومینیوم کشور با حجم بسیار بزرگی بودیم.

آنچه مسلم است این شرکت پس از یاری ایزد منان به پشتوانۀ نیروهای توانمند، متخصص، باتجربه، و باتکیه بر مدیریت علمی و تفکر سیستمی و همراهی و مساعدت همه جانبه کلیۀ ذینفعان، به این درجه از تعالی رسیده است.

لذا در سال 98 نیز با امیدواری به آیندۀ درخشان، دقت و سرعت در خدمت رسانی به جامعه بزرگ فلزی و معدنی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم تا به عنوان یک مجموعه پیشتاز به عنوان تأمین کنندۀ برتر مواد اولیۀ صنایع فولاد و آلومینیوم، همچنان در کشور عزیزمان مطرح باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفته، سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، سعادت، شادکامی و پیروزی برای تمامی همکاران ارجمند، مشتریان و ذینفعان گرانقدر و خانواده محترم ایشان از یگانه خالق هستی مسئلت دارم.

                                                                                                                                               مجتبی ملایری 

                                                                                                                                مدیر عامل – شرکت یگانه اندیش صنعت

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۶