پیشرفت پروژه‌های توسعه و تقویت تولید؛ ۲ رویکرد اصلی شرکت مس


به گزارش معدن نیوز – مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.

در بازدید از پروژه فلوتاسیون سرباره عنوان شد که این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و به یاری خداوند متعال طی هفته‌های آینده با افزایش ظرفیت تولید 72 هزار تن کنسانتره مس افتتاح خواهد شد.
طرح بهره‌برداری از معدن و کارخانه تغلیظ دره‌زار پروژه دیگری بود که در جریان این سفر مورد بازدید مدیرعامل شرکت مس قرار گرفت. این طرح با برخورداری از پیشرفت قابل ملاحظه در چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد تا به ظرفیت تولید کنسانتره شرکت مس افزوده شود.
همچنین مدیرعامل شرکت مس ضمن استماع دیدگاه‌های مدیران مجتمع مس سرچشمه دستورات لازم برای تسریع در بهره‌برداری و رفع موانع تولید را صادر کرد.
از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل شرکت مس جلسه با مدیران طرح توسعه برق و بازدید از طرح‌های توسعه ای احداث نیروگاه برق به منظور تولید پایدار، دانش بنیان و  بدون قطعی در مجتمع مس سرچشمه بود.
پس از اتمام بازدید، جلسه ای با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه و معاون توسعه این مجتمع  تشکیل و گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها به مدیرعامل شرکت مس ارائه شد.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱